מדוע וכיצד הוקמה מַמֵּשׁ?

מַמֵּשׁ היא מיזם חברתי ללא כוונת רווח שהוקמה כחברה לתועלת הציבור, במטרה לסייע לכם להבין ולמצות את זכויותיכם הרפואיות והסיעודיות בחברות הביטוח בצורה הטובה ביותר! ולייתר את הצורך בפנייה למתווכי זכויות רפואיות יקרים בשוק הפרטי.

שמי עמית לניר, ואני היזם ומפעיל הפעילות של מַמֵּשׁ. עם סיום לימודי האקדמיים וההתמחות עבדתי במשך למעלה מ – 12 שנים כבכיר בחטיבת הבריאות של אחת ממגה סוכנויות הביטוח המתמחה בביטוחי בריאות וסיעוד, פרטיים וקבוצתיים. בין היתר שימשתי כיועץ המשפטי, מנהל ההדרכה, סגן מנהל התביעות ואחראי על צוות תביעות.

ראיתי, דרך עשרות אלפי תביעות שהוגשו לחברות הביטוח ומאות הרצאות בפני קהל צרכני בריאות בחברות וגופים שונים, את הקושי והאתגר העצום בפניו עומדת משפחה בה מתרחש אירוע של קטסטרופה רפואית. למדתי להכיר את עוצמתן ויכולתן של הזכויות הרפואיות שקיימות לנו בקופות החולים, חברות הביטוח ובמוסד לביטוח לאומי, שעבור מרבית משקי הבית בישראל הן ההבדל בין היכולת לנצח את הקטסטרופה הרפואית לבין להכנע לה, בהעדר משאבים כלכליים מספקים.

בשנת 2013 פרסם לראשונה הפיקוח על הביטוח את מדדי השירות של חברות הביטוח בתחומי הבריאות והסיעוד, ולאחר סקירה שלהם יחד עם נתוני תשלום התביעות שפרסמו חברות הביטוח, הבנתי שאחוזים גבוהים מהתביעות למיצוי זכויות רפואיות שמוגשות לחברות הביטוח נדחות, יתכן שלא בצדק. דחיית התביעות למימוש זכויות רפואיות לא מאפשרת לחולים ולבני משפחותיהם להתמודד בצורה מיטבית עם הקטסטרופה הרפואיות שנקלעו אליה וגורמת להם לוותר על קבלת הזכות הרפואית או לפנות למתווכי זכויות רפואיות יקרים. בכך נפגעת משמעותית היכולת של החולה להבריא, ובמקרים רבים מובילה גם לקריסה כלכלית של החולה ומשפחתו. החלטתי לרתום את הידע והניסיון הרב בתחום שצברתי לאורך השנים, על מנת לעזור לאנשים לממש את זכויותיהם הרפואיות והסיעודיות בחברות הביטוח.

כדי לאפשר למַמֵּשׁ לפעול לטובת הציבור באופן מיטבי, אנשי עסקים בכירים שהעקרונות והמטרות של מַמֵּשׁ חשובים ומוכרים להם, תרמו מזמנם, מיכולותיהם ומממונם על מנת שמַמֵּשׁ תוקם כמיזם ללא כוונת רווח, כך שיתאפשר לכל אדם בישראל לממש את זכויותיו הרפואיות בצורה מיטבית, ובעלות מינימאלית ומסובסדת!

איך אפשר לעזור?

ממש - מיצוי זכויות רפואיות - עמית לניר
אנא הזן הודעה.

מי אנחנו

מַמֵּשׁ היא מיזם חברתי ללא כוונת רווח שמסייע בהבנה ומיצוי של זכויות רפואיות וסיעודיות.

הזכויות הרפואיות שלנו (שהן כסף או שווה כסף שמסייע לנו לרפא או להחלץ ממצב רפואי לא תקין) שייכות לנו! במלואן!

פייסבוק

צרו קשר

מַמֵּשׁ - מיצוי זכויות רפואיות (חל"צ)
054-3010232
help@mamesh.org.il
פקס: 09-9501365
ת.ד. 6203, הרצליה 4616002